Bezárás
Hírek

Ellenzéki tv-csatorna indult Iránban

Az október vége óta Londonból sugárzó Raha TV az első irániak által készített, irániakhoz szóló ellenzéki adó. A BBC és a Voice of America (Amerika Hangja) perzsa adásával konkuráló, Ali Asghar Ramezanpoor korábbi kultúráért és muszlim tanításokért felelős iráni miniszter-helyettes által igazgatott és szerkesztett csatorna fő célja, hogy a demokráciát és a szabadságot terjessze az elnyomás alatt élőknek – írja az Al Arabiya. A tévét Amir Hossein Jahanchahi alapította, akihez az ellenzéki Zöld Hullám (Green Wave) mozgalom elindítása is köthető. A „felszabadítás” nevet viselő tévéadó 40 állandó munkatársat szerződtetett Londonban és 20 szabadúszó újságírót alkalmaz Iránban.

Előfizetőket keresünk – támogasd az Átlátszót

Az Átlátszó nonprofit szervezet, nem fogadunk el pénzt politikai pártoktól vagy az államtól. Rád viszont nagyon számítunk!

Támogatom